מודל נקודת מפנה למעסיקים

כי כשמנהלים תהליכי Wellbeing Recruitment, ההצלחה העסקית פשוט מגיעה

לבחירת ההון האנושי השפעה עצומה על הצלחת החברה.
 מודל נקודת המפנה מציג לך מפת עבודה שנבנת לאור ניסיון רב שנים בגיוס לארגונים.
עבודה על פי המודל תאפשר לך להשקיע מינימום משאבים ולהשיג מקסימום דיוק בגיוס הבא! 
רוצה להרחיב וללמוד איך מיישמים את מודל גם אצלך בחברה?
צור קשר מטה ונעדכן בפרטים נוספים אודות ההדרכה הבאה.
מבקש לשפר את היכולות הפנים ארגוניות בתהליך הגיוס והקליטה של עובדים חדשים? 
פנה לMarketplace המומחים לקבלת שירות ממוקד להבטחת הצלחת הגיוס!

נקודת פתיחה: ככול שנגדיר טוב יותר מה אנחנו מחפשים, יש סיכוי טוב יותר שנמצא אותו!

האתגר שלנו עם תחילתו של תהליך הגיוס הוא לעצור (כי לרוב אנחנו במרוץ תמידי) ולהגדיר את תכולת התפקיד, היכולות הנדרשות, התקציב שמתאים ואת הפרמטרים להתאמה ל DNA הארגוני.

בנקודת הפתיחה, המטרה היא להכין תיאור משרה מדויק, מופרט וברור שיעזור לכל מי ששותף לתהליך הגיוס, כולל המועמדים, להבין מה נדרש והאם יש התאמה. חשוב לומר, רצוי מאד להגדיר מה הוא Must Have ועל מה אפשר לוותר כי גיוס אינו הזמנת מוצר, אלא התאמה בין דרישות לאנשים.

נקודת מיתוג: המחסור בעובדים בתעשייה בארץ ובעולם קיים ויחריף. לפי מחקרים עד שנת 2030 יהיה מחסור גלובלי של 85 מיליון משרות (שווה ערך לאוכלוסיית גרמניה).

האתגר שלנו הוא לבלוט מעל כולם. בין אם אתה ארגון קטן, בינוני או גדול… ככול שנשכיל למתג את הארגון שלנו כמעסיק מועדף, תהיה לנו אפשרות לגייס את ההון האנושי הנדרש להצלחת הפעילות.

בנקודת המיתוג, המטרה היא לוודא כי העוצמות של הארגון משווקות בערוצים מגוונים ובאופן אחיד בין כל הפלטפורמות.

נקודת המפגש: בין אם בסדרת ראיונות, מבחנים וסדנאות או בתהליכי בזק, בנקודת המפגש מתרחש תהליך מכירה על כל מאפייניו. הכרות, בדיקת צורך, הצגת יכולות וסגירה.

האתגר שלנו הוא להיות איש מכירות של התפקיד, המחלקה והארגון. ולנהל את נקודות המפגש עם המועמדים, בגובה העיניים ולבחון בשיתוף איתם את ההתאמה לתפקיד על פני קשת הפרמטרים הרלוונטיים להצלחת הגיוס.

בנקודת המכירה המטרה היא להבין המועמד מחפש, מה הצעת הערך האם זה מתאם למה שהתפקיד דורש והארגון צריך ולבחון את נקודות הממשק בין כל הדברים. יש פה תהליך ייחודי של קנייה ומכירה של שני צדדים – מחפש.ת העבודה והמעסיקים.

נקודת הכסף: לא ניתן לומר "לא ידעתי…" בדיני עבודה, באחריות המעסיק לוודא שהוא מכיר, יודע ומיישם את החוקים הנדרשים בכל הסכמי העבודה שהוא מחתים את העובדים.

האתגר שלנו הוא לחתום על הסכם עבודה שמטיב עם העובד ותואם את נהלי החברה ואת מסגרת התקציב לתפקיד. הסכם שאחרי החתימה, אינו מהווה מקור למחלוקות או אי בהירויות.

בנקודת הכסף המטרה היא אחת, לנהל מו"מ המאפשר לחתום על הסכם עבודה הוגן לשני הצדדים התואם את הדיני העבודה ונהלי החברה.

נקודת הזינו: מחקרים רבים מראים כי 60 הימים הראשונים של עובד בחברה הם הימים הקריטיים שינבאו הן את הצלחות בתפקיד והן את משך הזמן שיבחר להישאר בחברה.

האתגר שלנו הוא לתת לעובד החדש את הכלים הנדרשים להיקלט מקצועית וחברתית על הצד הטוב ביותר ולא פחות חשוב, לאפשר לו לשאול שאלות. ככול נשפתח מנגנון תמיכה רחב לעובד הנקלט כך נאפשר לו תחושת ביטחון ויכולת להיות פרודוקטיבי כמה שיותר מהר.

בנקודת הזינוק המטרה המרכזית היא לקדם ככול שניתן את היכולת של העובד החדש להיות פרודוקטיבי כמה שיותר מהר ובכך להרגיש משמעותי בחברה. ככול שהעובד ירגיש שהוא משמעותי לעשייה כך תחושת הסיפוק שלו תעלה והרצון שלו להמשיך ולתרום יגדל. 

קורס נקודת מפנה

נשמח לסייע לך ליישם את מודל נקודת המפנה גם אצלך בארגון.
ב- 5 מפגשים בני שעה וחצי האחד, תקבלו כלים פרקטיים ליישם ולהצליח כבר "ממחר בבוקר"
לנהל תהליכים המאפשרים במינימום משאבי גיוס להגיע למקסימום תוצאות!
השאירו פרטים ונחזור אליכם כאשר יפתח הקורס הבא (ניתן להזמין גם קורס פנים ארגוני פרטי)